En måndag i skåne

Första natten i min lilla kuvös förflöt utan missöden, trots att jag knappt kan sträcka ut mig i barnsängen. Men jag får väl passa på att sträcka på dagen i stället.

Idag har vi varit och sett på sandhammaren, en storhimla strand där jag till och med badade fötterna. Men det snidd så jävulskt att vi gav upp våra solarplaner och åkte på gårdsodling istället. Hamnade på ett ställe som sålde grönsaker så vi provianterade med lite gurka, morot och tomat. Flera olika sorters tomater också, tevligt trevligt.

Sedan åkte vi in till Simrishamn för lite lunch och lite mer proviantering på ICA. Lite grill och promenad på kostigar senare så sitter vi nu och väntar på att få gå isäng. Det är kämpigt att hinna se allt som vi tänkt oss, många kafeér som ska besökas och provfikas på.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0