Avresedag

Nu är det äntligen dags för semester. Har packat resväskan full med saker, och jag har en känsla av att jag kanske inte kommer att rymmas i husvagnen =). Det kan bli nästan hur mycket som helst om jag både ska ha med mig grejer för en veckas regn och en veckas strålande sol. Nu återstår bara problemet om när jag ska fara för att hinna med flygbussen från stan.

Det passar också på att blomma i växthuset nu, så det är bara att vänta på första skörden. Ska bli kul att se hur det står till på odlingsfronten i Skåne. De lär ju vara två månader för mig.

massa gurkar som är på G


En suddig melonblomma


Tomatplantor så långt ögat når.


Nu ska jag slänga mig i duschen, packningen var inte lätt..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Y

haha, vi har ju inte lite grejer med oss vi heller...

2009-06-14 @ 10:28:08
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0