Sauwen

På lite konserter snart. Har varit lite tomt om detta i sommar, om man inte räknar in Åke Swahn på förra helgens MvM. Och det gör jag inte. Glimtar av musiker på stadsfesten räknas inte heller, nu är det dags för något riktigt. RIKTIGT!

Typ Coldplay. Gode galet bra det var sist. Hoppas jag får med mig någon till stockholm i slutet på augusti, annars far jag fan i mig själv. Så jävulskt bra.


Och Lasse W ska ut på höstturné. Great! Blir till att vässa armbågarna inför biljettsläppet på fredag. Nog för att jag tror att man kan avvakta några dagar innan de tar slut, men man vill ju inte stå utan. Ny skiva och nya låtar, det ska bli skoj. Vad tror Arvids mamma?



Planera kan man ju alltid. ;)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Y

Jag är PÅ!

2009-07-15 @ 22:43:31
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com
Postat av: Y

Jag får ståpäls!!!!!!!!!!! Vart tog elden vägen?

2009-07-15 @ 22:55:45
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0