Tisdag

Idag har det vart skola för hela slanten, bara en massa skrivning och läsning. Men vi har åtminstone gjort grovjobbet klart på ytterligare ett kapitel. Hoppas bara att vi hinner att skriva klart ett utkast på hela skiten till på måndag.

Annars inte så mycket, bokade vaccintid till på torsdag. Smidigt att Norrbotten kör med tidsbokning, så då får jag då det bortgjort under veckan. Trist att all snö ska smälta bort nu under veckan också, innan imorgon kväll kommer det nog inte att vara kvar nåt här i alla fall. Tur att jag får fara hem och fira jul med snö på backen.

Nu sitter jag och söker jobb och lyssnar på Luleå då de piskar Frölunda, hoppas bara att det håller i sig hela vägen annars blir det tufft i tabellen..



Hahah! Länge sen jag såg detta avsnitt. "Ta lax Sune, det är dyrt. Eller, gott menar jag!" Myycket bättre än den som går i år i alla fall.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0