Tisdag

Ojoj, ingen tid till blogguppdateringar på jullov inte. Igår så var syster här och vi fikade typ hela dagen. Hann med att träffa grannen som också är hemma på jullov. Idag var jag hos Arvid med föräldrar på förmiddagen innan jag intog lillasysters lägenhet i väntan på att mamma skulle sluta jobbet. Då var det dags för den stora ICA uppladdningen inför julen. Det har visat sig sen tidigare att det är bra med två par armar att bära med vid sådana tillfällen. Sen hem och äta och sen lurade lillasyster med mig på gymmet en stund. Tror att jag kommer att vara nalta lämmen imorgon, men men.

Lite uppdateringar på julkalendern också..



Och avsnitt 22 finns tyvärr inte på tuben.. Men det innehåller en massa svärande i anslutning till kyrkan, så det kan bara sägas vara kanonkul.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0