Söndag

Och snart måndag igen! Jipppie! Känns som att jag har längtat efter den här vecken hur länge som helst. På fredag bär det iväg hem på jullov och då vet jag att det bara kommer att låta pang och sen är det den 7:de jävla januari. I helgen har vi jobbat på med uppsatsen och den är nu klar för den sista inlämningen innan jul. Frågan är då bara vad vi ska göra under veckan medan vi väntar på fredagen? Men vi får väl försöka ändra på lite här och där...



Lucia idag, det är nu man verkligen kommer på vart man fick julstämningen ifrån när man var yngre. Då skulle det sjungas och pysslas i skolan, inte var det då tal om någon jävla uppsats i alla fall.

Såg även den kanske roligaste tjuvlyssningen någonsin på tjuvlyssnat.se

Konditori, Karlstad

Det är lördag förmiddag och vid ett bord sitter en kille och en tjej ~24. Båda ser mycket trötta ut. Plötsligt reser sig tjejen upp och går mot toaletten. En man ~30 går fram till killen och pekar på dagstidningen som ligger på bordet.
Mannen: Kan jag låna tidningen?
Killen: Aa, visst.
Mannen: Din tjej ska inte läsa den då?
Killen (med matt blick): Det är inte min tjej. Jag träffade henne i går kväll och är inte helt övertygad om att hon kan läsa…

Hihi!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0