Onsdag

Blir mest en massa skola i veckan. Igår hade vi heldag och kvällsläsning, jag blev typ utbränd av all läsning. Idag har vi haft halvdag och en halvdag till läsning. Så förhoppningsvis kan jag ta och börja packa ihop lite grejer sen ikväll, det är ju snart till att flytta. Nu har även kylan kommit till Luleå, -20 imorse kändes inte att leka med, lite extra snö skulle väl kanske inte sitta helt fel heller.

Såg klart senaste säsongen av Dexter i måndags, så nu blir det en låång väntan till i september innan säsong 5 kommer ut. Så hilm bra serie! Jag tror bestämt att jag ska ta och se om de andra säsongerna..



Pulkapappa, ett klassiskt avsnitt. Glömde visst bort att lägga upp det igår...



Och julstädningen, där man får se hur en dammsugare enkelt byggs om till en eldkastare =)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0