Lördag

Fick som sagt besök idag, och vi drog en vända på stan. Visade sig att vi inte var ensamma så vi höll det jävligt kort men effektivt. Efter det hann jag med lite skola innan middag och kvällsunderhållning med hockey. Man tycker ju att om jag lägger ut 150 kr på matcher under säsongen, säg en fem-sex stycken har det väl blivit, att de skulle kunna vinna någon gång? Men icket! En pinne fick vi med oss och det känns skönt med lite juluppehåll. Synd bara att då jag flyttar hem över julen och får gratis tillgång till matcherna då spelar dom inte. Men å andra sidan, om de inte spelar så förlorar de åtminstone inte heller.

Nu funderar jag mest på att ta och krypa ihop, imorgon vankas det uppstigning kl 7, då är det luciasändning på ettan. Uppstigning med pepparkakor i alla fall, tyvärr inga lussebullar. Sen ska nog dagen spenderas med plugg.



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0