Jullov

Det syns verkligen att det är jullov nu, ingen tid för uppdateringar. Har som kört på med samma tema hela veckan; tema friluftsdag. Det blir en promenad efter skoterspåret (vilket betyder en jävla massa plumsande, med detta snöande) och sen en bastu och en god öl. Det känns inte som att det kan bli så mycket bättre. All skola känns då i alla fall som bortblåst ur mitt huvud.

Lite festligheter på juldagen, och sen lite besök av släkten. Idag har jag ägnat mig åt tapetsering. Arvids föräldrars nya hus behöver lite renovering, så jag var där ochs tällde till det lite för dem. Tusan vilken lång tid det tar att få ett rum riktigt bra! Det ska spacklas och putsas och tapetseras och sväras. Inte tvärgjort! Men nu är då ett rum avklarat i alla fall...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0