Ojoj

Nu är det illa med bloggandet. Men Yvonne får hålla ut, på en vecka påbörjas lägenhetskarantänen och då kommer det att finnas mycket tid för bloggande. Åtminstone för att inte bli helt insane.

Helgen i Stockholm var riktigt lyckad, mycket god mat och öl. Coldplay var som vanligt helt suveräna. Var även på stand-up med Stephen Lynch, helt galen komiker med humorribban aningens för lågt. Lite shopping och sånt som hör till. Men att kalla det för semester är verkligen att ta i. Tror snarare att jag skulle bli utbränd omjag skulle vara tvungen att stanna mer än en weekend.

Gårdagen ägnades till att flytta. Ut ur lyan i Skellefteå och in i en likadan lya i Luleå. Med den skiillnaden att lyan i Luleå har KÖK. K-Ö-K. Eller, okej då, kanske inte riktigt ett kök. Men en kokplatta. Och en fläkt, som blåser oset rakt upp i taket med en välda fart. Då får man väl vara nöjd. Ett pluss i kanten var att det var halt nyrenoverat med nytt "kök" och nymålat osv. Det känns lite lyxigt i alla fall..

Även att jag fortfarande håller tummarna för ett jobb, och det skulle inte förvåna mig om jag får det nu, då jag flyttat upp till Luleå och beställt alla böcker...

Ikväll var det födelsedagsmiddag hos lillasyster som fyller 21. Lite grillat och tårta, riktigt trevligt. Hojn är bra på å laga mat hon.

Nu blir det väl till att gå och sova om denna arbetsvecka inte ska urarta ännu mer.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillar att du skriver att dom SOM VANLIGT var helt suveräna. Det är som att sticka kniven i mig OCH vrida om den. Inte för att jag är bitter och avundsjuk...nej, nej... Berätta gärna mer. Visa bilder också.

2009-08-27 @ 20:55:18
Postat av: sverker

Bakläxa, vad är din andra syster bra på då?

2009-08-28 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0