Lördag

Så var ett skift avklarat, one to go. Hela familjen är utflugen så det största problemet för kvällen är vilken film jag ska somna till i soffan. Även om jag kanske inte borde somna i soffan utan ta tumen ur och packa det jag ska ha med mig till Luleå.

Börjar med det absolut viktigaste, nämligen lite serier. Weeds och Entourage har visats hela sommaren, och jag har inte sett ett enda avsnitt. Trevligt höstnöje. Men det finns två problem.

1. Vet inte hur min internetleverantör ställer sig till såkallade "tvivelaktiga" möjligheter att få åtkomt till dessa avsnitt...

LÖSNING: Ladda ner dem hemma och ta med i bärbar hårddisk.

2. Jävla Malåhubben behagar att sluta fungera.

Får snoka runt och se om jag hittar en alternativ lösning. Resten kanske jag hinner packa imorgon efter jobbet. Vid halv sju när jag kommer hem ska jag ju bara duscha, fira pappa med en massa tårta, packa ner grejerna, packa in i bilen och köra upp till Luleå. Det är fort gjort..

Det gäller att prioritera.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag ville se män som hatar kvinnor men du jobbar ju sånna pooooooooooooooooooop skift!!!!

2009-08-29 @ 22:46:00
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0