...

Nu får jag ju skämmes igen. Blivit dålig på att uppdatera här ju, får skylla på jobb och fint/dåligt väder, ni får välja själva.

Har jobbat vidare med fönsterputs en massé och lite asfaltspolning. Det bästa med hela jobbet är ljudböckerna. Har helt kommit mig in i Connellys böcker och har hört igenom fyra stycken nu. Dn enda nackdelen är att jag blir så himla nervös av dessa deckare. Skvätträdd i sinne, och inte törs jag gå upp på övreloftet heller. Får nog ladda in någonting annat när städningen börjar där i slutet på veckan. ;)

Annars har det inte hänt så mycket, lite hyvling med pappa i eftermiddags och efter det ett misslyckat badförsök i Lainejaur. Jäääävulskt kallt!

Påtar vidare i växthuset, där det nu växer så det knakar.



Gurkor i en aldrig sinande ström.



Tomaterna börjar mogna nu, vi äter för fullt.



Chilipeppar.



Rödbetor och sallad av olika slag. (Don't mind the ogräs...)

Nu blir det lite tv innan det blir god natt.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Y

2009-08-05 @ 11:44:54
Postat av: Yvonne

Ni verkar då få käka gurka om ni vill.. =)

2009-08-05 @ 11:46:04
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0