Äntligen lördag!

Så var det äntligen helg igen, skönt att få sova ut på morgonen. Synd bra att jag har blivit helt jävla störd och vaknar kl 04.56, oavsett vilken dag det är. Men då det är helg är det sååå skönt att bara tänka "HAHAHA fuck you väckarklockan!!" och sen somna om. (Ja, det var två stycken utropstecken i den tanken. Jag har inte fjortis-spårat-ut, utan vill endast förstärka hur mina tankar går en lördagsmorgon kl 04.56.)

Annars har det inte blivit så mycket, hann med en fika hos bus-Arvid på onsdagskvällen. Blev nalta sent för att passa in i min dygnsrytm, men så går det ibland. Får se om de hinner hem från husvagnssemester idag, annars får jag boka in ett besök imorgon.

Idag har jag rensat lite i växthuset och kopplat in värmeelementet igen. Så jävla deprimerande det är tt det bara är en tre-fyra grader varmt om nätterna. Inte skoj.



Här ser ni dagens tomatskörd. Nu växer det verkligen så att det knakar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0