Valborg

Äntligen lite ledigt! Har lite logistiska problem vid hemfärden. Ska snart sätta mig på en buss mot Malå, en färd som tar 2 timmar och 30 minuter! Går det ens att köra så sakta att det tar så jädrans lång tid? Sen måste jag på något vis ragga skjuts från malå till byn, då alla bilar och alla familjemedlemmar är utspridda på valborgsfirande. Sen ska jag väl sitta hemma och se på nå tv resten av kvällen, känns ändå ganska skönt - har typ flängt som en idiot i veckan.

Sen på lördagen bär det iväg till den kungliga hufvudstaden där jag och lillasyster ska fröjda oss en helg. Det ska bli riktigt nice, och speciellt om det inte blir så avancerat, utan bara kunna strosa i gamla stan och äta glass i solen. Det blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0