Seminarium II

Ja, så blev det. Upp till Luleå för ett nervöst seminarium II, hur skulle vår teoridel bli mottagen? Med jubel förstås, jag är ju inblandad.

- "Vilket enormt arbete ni har lagt ner!"

Tjaa, vi sov en hel eftermiddag och gick sen och köpte glass, sen tog vi långledigt över påsk för att avsluta förra veckan med halvhjärtade halvdagar. Så där har ni receptet på ett lyckat teorikapitel i en c-uppsats. Synd bara att vår handledare nu höjer förväntningarna, och tror att detta kommer att mynna ut i en VG uppsats. Tror att vi kommer att lyckas motbevisa honom.

Sen in i racerpassaten och tillbaka till stan för att lämna av min klasskompis, hur jag än försökte så lockade inte en helhelg i Malå spaciellt mycket. Konstigt?!  Väl i stan blev det pizza middag med kompisar Y, E och A. Precis i rätt ögonblick, kände mig som en försvulten robinsondeltagare - minus det desperata varanhuggandet jag hört talas om.

Så nu väntar bara sängen, och upp tidigt som attan imorgon. Dagen (hela helgen faktiskt) ska spenderas i glasbur på byns industriområde. Om jag pressar ansiktet mot glaset hela dagen så kanske jag blir lite brun ändå?

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0