Invervjudagen

Ja, så var det. Iväg till den inte så stora byn för att träffa representanter för Företaget. Gcik väl sådär, de kunde inte allt som vi ville veta, och det var lite kortfattade svar. Men det ska nog ordna sig, får smeta ut det vi fick. Annars kul med roadtrip, synd bara att det skulle börja pissregna och att det var skit på radion. Annars ganska lyckat.

Annars inte så mycket, funderar på om jag ska ta och göra det jag borde göra - nämligen skriva ner det vi fick ut av intervjun och göra lite uppställningar. Eller så kan jag ta och installera Photoshop och försöka styra upp designen på bloggen. Ser inte riktigt bra ut. Lär nog bli det senare om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0